International Student Leaders Conference (ISLC) Gala Dinner 2010
9:39 PM | Author: KELAB UKHWATUL MUSLIMIN
27 Februari 2010

Pada 26 Februari UM telah memenuhi jemputan persembahan untuk ISLC 2010 anjuran MPP, HEP, KPT & Kerajaan Negeri Melaka. Pada mulanya majlis ini hendak dilakukan di Balai Cerapan UTM. Namun, hujan turun dengan lebatnya dan terpaksa dipindahkan ke dewan Kolej Perdana. Seramai 12 orang ahli UM telah menghadiri majlis ini.


Pada persembahan kali ini, dua sesi diberikan. Sesi pertama UM mengalunkan lagu-lagu berunsur selawat yang dinyanyikan secara medley. Pada sesi kedua, 1 lagu didendangkan, iaitu Rayuan Rindu.



Sementara menunggu sesi ke-2, ahli-ahli UM menjamu selera dengan penuh bersemangat. Dahsyat!!!!

Sebelum makan

Ketika makan, didekati peminat foreigner. Hehe...

Lepas makan. MasyaAllah. Hahaha :-p

Saudara Arif menunjukkan bakatnya bermain lidi sate. Haha

Akhir sekali, terima kasih kepada pihak penganjur, Cik Siti Hadjar dan geng-gengnya. Hehe.


This entry was posted on 9:39 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 comments:

On February 28, 2010 at 3:18 PM , Mohd Kamal Bin Othman said...

Salam...Alhamdulillah, kami telah selamat menyempurnakan sebuah undangan di Dewan Berbahagia Kolej Perdana. Nasihat-Nasihat yang berguna, mungkin dari segi pemahaman tentang tema dan tentatif program tersebut, serta Niat kita dalam menjalankan tugas2 da'wah walaupun didalam suasana yang mencabar sekalipun. InsyaAllah, teruskan perjuangan, jangan putus asa didalam medan da'wah...(",)