Pertandingan Nasyid Sempena Konvokesyen UTM Ke-45
6:09 PM | Author: KELAB UKHWATUL MUSLIMIN
25 September 2010

UM kembali ceria dengan update-update setelah sekian lama seperti sudah 'hilang'. Namun, UM masih lagi aktif seperti biasa cuma masa yang tidak mengizinkan untuk update. Update terbaru ini adalah berkaitan dengan Pertandingan Nasyid Sempena Konvokesyen UTM Ke-45. Kali ini UM menampilkan dua pecahan kumpulan. Kumpulan pertama adalah Ukhwatul Muslimin (UM) itu sendiri dan pecahan kedua dikenali sebagai Nada Iman (NI). UM dan NI mempersembahkan 1 buah lagu dengan masing-masing menyanyikan lagu Bersatu dan Redha. Namun, rezeki NI lebih lapang daripada UM dengan memenangi tempat ke-2. Walaubagaimanapun, UM jangan berputus asa.


Ukhwatul Muslimin

Nada Iman




Selain UM dan NI, pertandingan ini disertai 3 lagi buah kumpulan:

Jauzan

Al-Afwan

Intowesee

********************
Ragam UM dan NI

This entry was posted on 6:09 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 comments:

On September 29, 2010 at 8:30 PM , Lutfi said...

huhu.. chayok lah

 
On July 31, 2012 at 10:36 AM , Anonymous said...

um dah berpecah ke? zaman ana dlu, um sngat mantap.. masa tu berjaya meraih tempat ke2 pertandingn nasyid intervarsiti 2004..dan johan nasyid negeri johor.. sesiapa yg brkenaan, klau blh tolong hidupkn fb untuk um..kumpulkn semua2 senior yg lama dan ahli yg bru.. leh share gmbr kenangan dlu2.. rindu..