Tak sempat tengok, da abes ~ :'(
7:46 AM | Author: KELAB UKHWATUL MUSLIMIN
9 Februari 2010

Pada 4 Februari yang lalu, Mazlan mendapat mesej daripada En. Azam untuk hadir ke di Kolej 9 (K9). Panggilan ini mengejut. Ingatkan kena nyanyi on the spot. Hahaha, rupenya jemputan menonton teater Sakinah. Malangnya kami hadir ke K9 sudah lewat. Tak sempat pun nak menonton. Habes da... Tak ade rezeki la tu...UM

"Ala, kecewanya da habes~ Ulang balik wey~", Shafrin bermonolog. Hahaha

Akram berkata," Padan muka lambat haha~". Kamal menjawab,"Nak kena pukul dak ni", :-P

"Da habes da pun, nak buat macam mane.Dah2, orang tu nak belanje makan. Jom la~" Ingat makan je dak ni. haha. Jangan marah ye Saihan.

Post mortem kenapa lambat. Mazlan berkata,"Handset ni da tak btol, selalu jatuh". Md Firdaus menjawab,"Alasan!", haha. Mazlan, jangan pecat saya lepas ni :-p
This entry was posted on 7:46 AM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

6 comments:

On February 9, 2010 at 9:20 PM , runalrejan said...

mmg xsempat ke?
ke sengaja wat2 xsempat,makan laju eh

 
On February 9, 2010 at 9:22 PM , BHN*$#$ said...

heheheh..mantap la bah..heheheh...xpe..yang penting watak utama utk lakonan yang en azam nak tu..kita da ada da....buat skrip abg daus....yang berlakon...saihan,shafrin,abg kamal,mazlan n abg daus la...hahahaha

 
On February 9, 2010 at 10:43 PM , alchemy said...

hahha~ meriahkan suasana

 
On February 9, 2010 at 10:51 PM , Mohd Kamal Bin Othman said...

Assalamualaikum
sorry for my interruption...
about the drama, actually...
ermmm...
maybe the time for preparing script and training for that drama could consume time. so, to all actors...be prepared and manage yourselves wisely
ok...

 
On February 9, 2010 at 10:57 PM , alchemy said...

bg la idea nk wat jln cerite

 
On February 23, 2010 at 11:52 AM , Anonymous said...

kte wat crite perang zaman dulu2 nak..blh pinjam kuda en azam.ble agi nk nek kuda...